قبل از خرید تردمیل ، دوچرخه ثابت و .... برای اطلاع از موجودی و قیمت با فروشگاه تماس برقرار کنید. 09355559155 پارسیان ورزش

چه ساعتی ورزش کنیم؟

adminadmin
1,171 بازدید
چه ساعتی ورزش کنیم؟

چه ساعتی ورزش کنیم؟

بارها در مقالات متعدد از مزایای ورزش کردن و فواید آن برای شما مطالبی ارائه کرده ایم. اینکه چگونه و در چه سنی ورزش کنید و یا چه رشته ورزشی را انتخاب کنید و… اما آیا تا به حال برای شما این سوال پیش آمده است که چه ساعتی باید ورزش کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم؟ آیا ورزش کردن ساعت خاصی دارد؟

نظرات متعددی را تا به حال شنیده اید که بهترین زمان ورزش کردن صبح ، عصر و یا حتی شب ها است. اما به نظر شما کدام ساعت برای ورزش کردن بهتر است؟ ما در این مقاله قصد داریم با آوردن دلایل منطقی به شما بهترین ساعت را ارائه دهیم تا بتوانید با ورزش در آن ساعات به نتیجه دلخواه برسید. اگر شما نیز به سلامتی و زیبایی اندام خود اهمیت میدهید با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

اگر قصد داشتید در منزل خود با توجه به زمان هایی که قرار است برای ورزش کردن به شما ارائه بدهیم ، ورزش کنید و نیاز به خرید لوازم ورزشی از جمله تردمیل داشتید ، پیشنهاد می کنیم برای خرید تردمیل اصفهان بر روی لینک کلیک کنید.

علاوه بر تردمیل می توانید تجهیزات ورزشی دیگری مانند: کش ورزشی ، الپتیکال ، دوچرخه ثابت ، ترامپولین باشگاهی در اصفهان و …. را برای ورزش در منزل تهیه و اقدام به ورزش کردن بکنید. ترامپولین علاوه بر کالری سوزی بالایی که دارد باعث شادابی و نشاط در فرد می شود.

 

چه ساعتی ورزش کنیم؟

خرید ترامپولین در اصفهان

ورزش در صبح:

بسیاری از افراد را دیده اید که صبح زود با لباس ورزشی در حال دویدن و نرمش هستند. ورزش کردن در ساعات اولیه ی صبح مزایای بسیار زیادی دارد. افرادی که اول صبح ورزش می کنند روز خود را شادتر و سرحال تر از بقیه شروع می کنند.

ورزش صبحگاهی در افراد باعث می شود که اشتهای کمتری داشته و از چاقی خود جلوگیری کنند. البته شاید افرادی باشند که نخواهند با شکم خالی ورزش کنند بنابراین میتوانند با خوردن یک صبحانه سبک ورزش را شروع کنند.

تحقیقات نشان داده افرادی که صبح ها را به ورزش کردن اختصاص می دهند ، سریع تر از دیگر افراد لاغر می شوند و به تناسب اندام میرسند. چرا که در این زمان بدن برای دریافت انرژی از چربی های انباشته شده ، استفاده میکند و ورزش باعث چربی سوزی در بدن میشود.

اگر همیشه از خودتان می پرسید که: چه ساعتی باید ورزش کنم یا ورزش کنیم؟ و به جواب قانع کننده ای در این زمینه نمیرسید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. این سوال ممکن است برای دوستانتان هم پیش آمده ، این مطلب را با آن ها به اشتراک بگذارید. اگر قصد خرید تجهیزات ایروبیک و بدنسازی در اصفهان ، را دارید ما به شما بهترین مکان را معرفی می کنیم.

ورزش قبل از ظهر:

بسیاری از افراد نمی توانند صبح زود از خواب بیدار شوند و ورزش کنند. پیشنهاد محققان این است که میتوانند قبل از ظهر ورزش کنند اما به این شرط که صبحانه مفصل قبل از ورزش نخورند و یک صبحانه ی سبک میل کنند. زیرا با معده پر نمیتوان ورزش کرد.

بسیاری از افراد هم هستند که نه تنها صبح ها بلکه قبل از ظهر هم زمانی برای ورزش کردن ندارند. البته داشتن مشغله های کاری زیاد باعث بوجود آمدن این اتفاق می شود. اما جای نگرانی وجود ندارد ، برای این افراد نیز راه حل هایی در نظر گرفته شده است.

ورزش بعد از ظهر یا عصر:

افرادی که شاغل هستند و نمی توانند صبح و قبل از ظهر ورزش کنند ، می توانند عصر ها از ساعت 4 تا 7 شب را به ورزش کردن اختصاص بدهند. محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ورزش در این ساعات فوق العاده ، به چربی سوزی کمک بسیار شایانی می کند. همچنین انرژی از دست رفته کل روز را به بدن برمیگرداند.

اگر به ورزش کردن در خانه علاقه دارید و یا فرصت بیرون رفتن از منزل را بنا به آلودگی ، سردی یا گرمی هوا ، ندارید ، پس وقت آن رسیده که ورزش را به خانه بیاورید. شما میتوانید برای شروع یک دوچرخه ثابت داشته باشد. برای خرید و فروش دوچرخه ثابت اصفهان به فروشگاه پارسیان ورزش مراجعه و تمامی تنوع ها را مشاهده کنید.

نتیجه کلی:

تلاش ما پاسخ به سوال شما عزیزان در ارتباط با ” چه ساعتی ورزش کنیم؟” بود. اما بصورت کلی بهترین زمان برای ورزش کردن ، به بدن و هدف هر فرد بستگی دارد. هر کسی برای بدن خود یک زمان آزاد و مشخصی دارد.

بعضی افراد توانایی بیدار شدن صبح زود را ندارند و یا شغل آن ها بصورتی است که تا دیر وقت بیدار هستند و همین امر باعث می شود که نتوانند صبح زود بیدار بشوند. به هر حال هر کس باید به ریتم بدن خود دقت کند و بهترین زمان را برای فعالیت های ورزشی انتخاب کند.

ورزش در تمام ساعات شبانه روز مفید است و نباید خود را محدود به یک زمان خاص در روز کنید. فعالیت های ورزشی را در برنامه های کاری خود قرار بدهید حتی اگر در روز فقط 10 دقیقه می توانید ورزش کنید ، از خودتان این 10 دقیقه را دریغ نکنید.

تمام تلاش خود را بکنید که بصورت مستمر و منظم ورزش کنید. نه اینکه یک هفته صبح ورزش کنید ، هفته بعد عصر ورزش کنید یا کلا ورزش کردن را تا ماه بعد کنار بگذارید. برای بدن خود یک زمان دقیق و اصولی را مشخص کنید.

سعی کنید اگر زمان بیرون رفتن از منزل را دارید حتما دقایقی را به پیاده روی بپردازید. البته ورزش پیاده روی با پیاده روی که برای خرید کردن میروید کاملا متفاوت است. باید اصول پیاده روی صحیح را بدانید تا به نتیجه دلخواه برسید.

دسته بندی مقالات
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

30 − = 27

سبد خرید
No products in the cart.
ورود به سایت