چه ساعتی ورزش کنیم؟

admin admin
487 بازدید

چه ساعتی ورزش کنیم؟

بارها در مقالات متعدد از مزایای ورزش کردن گفته ایم اینکه چگونه و در چه سنی ورزش کنید و یا چه رشته ورزشی را انتخاب کنید و… اما تا به حال برای شما این سوال پیش آمده است که ورزش را در چه ساعتی انجام دهیم تا به نتیجه مطلوب برسیم؟ نظرات متعددی را تا به حال شنیده اید که صبح بهترین زمان است  یا عصر و یا حتی شب ها . اما به نظر شما کدام ساعت بهتر است ؟ ما در این مقاله قصد داریم با آوردن دلیل منطقی به شما بهترین ساعت را ارائه دهیم تا بتوانید با ورزش در آن ساعات به نتیجه دلخواه برسید. اگر شما نیز به سلامتی و زیبایی اندام خود اهمیت میدهید با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

برای خرید تردمیل اصفهان بر روی لینک کلیک کنید.

ورزش در صبح:

بسیاری از افراد را دیده اید که صبح زود با لباس ورزشی در حال دویدن و نرمش هستند . ورزش در اول صبح مزایای بسیاری دارد افرادی که در اول صبح ورزش میکنند روز را شادتر و سرحال تر هستند. همچنین اشتهای کمتری دارند و از چاقی جلوگیری میشود. البته شاید افرادی باشند که نخواهند با شکم خالی ورزش کنند بنابراین میتوانند با خوردن کمی صبحانه سبک ورزش را شروع کنند. تحقیقات نشان داده افرادی که صبح ها ورزش میکنند سریع تر از دیگر افراد لاغر میشوند و به تناسب اندام میرسند زیرا در این زمان بدن برای دریافت انرژی از چربی بدن استفاده میکند و ورزش باعث چربی سوزی در بدن میشود.

تردمیل اصفهان

ورزش قبل از ظهر:

بسیاری از افراد نمیتوانند صبح زود از خواب بیدار شوند و ورزش کنند پیشنهاد محققان این است که میتوان قبل از ظهر ورزش کرد اما به شرط آنکه صبحانه مفصل قبل از ورزش خورده نشده باشدزیرا با معده پر نمیتوان ورزش کرد. بسیاری از افراد صبح ها یا حتی قبل از ظهر زمان برای ورزش ندارند . برای این افراد نیز راه حل هایی وجود دارد.

ورزش بعد از ظهر یا عصر:

افرادی که شاغل هستند و نمیتوانند در این ساعات ورزش کنند میتوانند عصر ها از ساعت ۴ تا ۷ شب ورزش کنند محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ورزش در این ساعات فوق العاده برای چربی سوزی کمک میکند . و انرژی از دست رفته کل روز را به بدن برمیگرداند.

فروش دوچرخه ثابت اصفهان

نتیجه کلی:

به طور کلی بهترین زمان برای ورزش به بدن و هدف فرد بستگی دارد. هر کسی برای بدن خود تایم مشخصی دارد . بعضی افرا د توانایی بیدار شدن صبح زود را ندارند و بعضی وقت آن را ندارند . به هر حال باید به ریتم بدن خود دقت کنید و بهترین زمان را انتخاب کنید. ورزش در تمام ساعات روز مفید است ولی به شرط آنکه همیشگی و منظم باشد نه اینکه یک هفته صبح ورزش کنید و هفته بعد عصر ورزش کنید. به بدن خود زمان مشخص دهید.

دسته بندی مقالات
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + = 18

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت